Har blitt forsinket til mange

Har blitt forsinket til mange

Publisert av Bjørn Egil Jakobsen den 05.09.23. Oppdatert 21.09.23.

Vi har fått henvendelser fra flere medlemmer som ikke har fått Bobil og Caravan Magasinet nummer 4, og etter å ha undersøkt saken viser det seg at det har blitt forsinkelser i distribusjonen – som var i forrige uke.

 

Av BJØRN EGIL JAKOBSEN

 

Er magasinet uteblitt kan du selv ringe Fagpressens kundesenter eller sende epost og etterlyse magasinet. Dette gjør du på telefon 21 04 77 46  (mandag-fredag 08-16) / Eller epost: kundesenter@fagpressen.no.

Magasinet skulle etter vår distribusjonsplan sendes ut med distributør i forrige uke, men når vi nå har kommet til 5. september får vi likevel tilbakemeldinger fra medlemmer som ikke har fått det. Slik skal det dessverre ikke være. Er du medlem, og ikke har fått magasin nummer 4, så ring telefonnummeret ovenfor eller send kundesenteret en epost.

Kundesenteret holder på å undersøke saken, og finne ut hvorfor dette har skjedd. Slik at dere som medlemmer ikke opplever dette flere ganger.

 Det er imidlertid veldig mange som sender svar på oppgavene som er på kryssordsidene, og allerede fra forrige tirsdag begynte vi å få inn mange svar. Derfor har ikke vi reagert før nå, og heldigvis betyr dette at ikke alle har blitt rammet av forsinkelsen. 

Vi kan ikke annet enn å beklage. 

 

Er du ikke medlem hos Norsk Bobil og Caravan Club, men også har lyst på magasinet vårt, så kan du melde deg inn allerede nå via våre nettsider. Betal med Vipps, og så får du også magasinet i posten etter noen dager. Medlemskapet koster kun 600 kroner per år. Meld deg inn her: https://www.nbocc.no/innmelding/